Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 13:05   #36
plastbox
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 39
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Plastbox: Kan jeg bare stille deg et spørsmål. Stemmer din alder? For hvis den gjør det betyr det at den hendelsen du beskriver hendte da du var i et forhold som 16 åring. Syns ikke det er en passende sammenligning med denne historien som dreier seg om to voksne mennesker som planlegger hus, barn osv...

Alderen stemmer, er halvveis til 50 om et par måneder. Episoden skjedde for.. tja.. 2 år siden, og hu jeg snakka med på nettet var en 3-ukers "eks" fra 7 år tilbake. Hu jeg var sammen med da episoden fant sted bodde jeg med i 3 år.

Fikk litt dårlig tid når jeg holdt på å skrive det forrige svaret mitt, så vet ikke helt om jeg fikk frem noe poeng. Meningen var å si at enda jeg var i en totalt shitty situasjon så hadde jeg aldri kysset, tatt på eller på noen måte vært intim med denne personen. Det var bare flørting fordi flørting var spennende og et selvtillitsløft, og hvor enn mye det såret når eks-samboer leste det så var det innenfor mine (daværende) grenser.

Hun ble sett på og fikk oppmerksomhet hvor enn hun gikk, og jeg kunne ikke nekte henne det. Jeg fikk nada oppmerksomhet eller "løft" hverken ute eller hjemme, så det føltes bra å bare vite at jeg kanskje hadde en ny mail fra ei søt jente som faktisk gadd å snakke med meg ventende når jeg kom på jobb. Jeg unnskylder ikke oppførselen, men forsøker å forklare den. Hadde samboer ikke funnet ut om det hadde forholdet fortsatt å være akkurat slik det alltid hadde vært (men lettere for meg å holde ut gjennom den værste perioden).

(Ang. innholdet i mailene var vi vel omtrent på samme sted, jeg og typen din.. Stutete, dumme mannfolk..)

Dersom du og typen har vært sammen i 8 år og alt tilsynelatende går veldig bra så håper jeg ikke du kaster bort alt over noen mail. Snakk skikkelig med han om du ikke allerede har gjort det. Sjansene er gode for at han bare ville ha litt spenning i hverdagen og en liten sommerfugl i magen når han sjekket mailen, men at han uansett hva hadde holdt seg godt innenfor grensene for hva vi gutter stort sett tenker på som utroskap.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat