Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 13:51   #38
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Om han har driti på draget på mail, hvordan vet du at han IKKE gjør det når han er full og de er på tur?
Vet du at han vil være ærlig om han drar og er utro?
Jeg vet ikke hvem han er og hvordan han føler det, men poenget mitt er dette: HVORFOR trengte han å få foret egoet? Er det underernært? HVORFOR gikk han ikke til DEG får å få foret det?
Jeg er 41, har levd noen år, har gjort mine grove feil, og opplevd litt av hvert. Jeg synes det er mange spørsmål her som du trenger å få svar på.

En flørt i edru tilstand bør ende som flørt. Men i full tilstand kan en flørt gjerne ende der den IKKE skal ende, fordi man tenker" "who cares". Derav bondeangeren dagen etterpå.

Jeg tror nok at han elsker deg. Men det kan godt være at han er litt forelsket i andre samtidig. Mennesker er gjerne sånn, helt til man lærer å snu ryggen til sit eget ego, men for å gjøre det trenger man et par saftige lærepenger tror jeg.

Kanskje dere trenger kjøreregler? For eksempel ikke drikke alkohol ute på byen, når dere ikke er sammen? Gud hjelpe meg hvor mange som trår feil i fylla, det har jeg sett utallige eksempler på, men de parene lever videre i dag, pga "det de ikke vet".

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat