Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på
Hei BitTorres
Jeg vet det finnes en sjanse at han kan lyve til meg om det skjer noe på turen, men jeg tror faktisk ikke han hadde gjort det. Ut ifra våre prat så tror jeg faktisk ikke han vil holde tilbake med sånt lenger. Men som back-up plan så har jeg en som holder et øye med han på turen, noen han ikke vet om.
Jeg kan tenke meg at regler kan fungere for mange par...men for meg så kjennes det ut som begynnelsen på "slutten". Vi har klart oss i 8 år uten å måtte sette begrensninger for hva vi kan gjøre, og det er jo det som gjør at vi har et så avslappet forhold til hverandre.
Det der med å fore egoet...selv om han tok det for langt, så kan jeg på en måte forstå det. Om din partner forteller deg at du er vakker, så er jo det herlig. Men gir det ikke en ekstra kribling i magen om en ukjent hadde sagt det? Syntes ikke du det er deilig å få komplimenter av andre en din partner? Jeg kan være første til å inrømme at jeg liker godt når det skjer med meg. Men...jeg hadde ikke latt det gå noe lengre en flørting.
Jeg forstår at menn syntes at fysisk utroskap er verre en emosjonell, så da syntes kanskje ikke min partner at det var for ille, spesielt når han var full. Nå vet han!

|