Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 22:59   #17
unaturligslank
Medlem

unaturligslank sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: To uker inn i lavkarbo, treg mage og dårlige resultater

Lavkarbo passer for alle!! (er vel noen få helse-unntak, men det er spesielle tilfeller)
Masse supre tips her om treg mage, skal ta til meg noen av de selv
Jeg kjenner meg forresten veldig godt igjen i det å sammenligne meg med andre, og bli missfornøyd med eget vekttap. Prøver å se på helheten over tid, og har bestemt meg for å være fornøyd om jeg går ned 0,5 kg i uka i SNITT over lengre tid.
Desverre (for meg) er det sånn at kiloene og cm renner av på noen, og sammenligner man seg med de på feil grunnlag er det ikke rart man føler seg dårlig. Det er veldig få her inne som faktisk tør å si hva de veier, selv om det er anonymt. Og det er dumt for da sitter folk og sammenligner seg med folk i ulike kategorier. Ved hjelp av tickeren har jeg av og til kunnet se på folks BMI at dette er en person i en annen vektklasse og forstått at jeg ikke kan forvente samme vektnedgang. Jeg synes selv det er fælt å annonsere vekten sin, men som sagt, vi er anonyme, og kanskje vi kan hjelpe hverandre bedre om vi gjør det?

unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat