Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 07:58   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er sulten, jeg ...

Det vakke mye mat! Ikke rart du er sulten ... . Jeg vet ikke hvor lenge du holdt på med Ketolyse, men kroppen vil gjerne reagere med et større næringsbehov den første tiden, ettersom det krever litt å gjøre den omstillinga som skjer når kroppen går fra glukose/fettforbrenning til ren fettforbrenning. Spis når du er sulten til du er mett, behagelig mett. Jevnt de fleste merker at matinntaket går ned over noen uker. Men når jeg ser den dagsmenyen din så forstår jeg godt at du blir sulten. Og husk at dersom du følger ketolyse har du mulighet til å spise karbohydrater tilsvarende 15-20 gram i all hovedsak fra grønnsaker, og jeg er usikker på hvor mye "litt grønnsaker" egentlig er.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat