Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på
EmilyB, jeg er også glad i flørting, det har jeg nevnt flere ganger tidligere i denne tråden her. Det har aldri vært noen problem for oss. Og jeg driver ikke med overvåkning og spionering på min partner, og tenker heller ikke begynne med det nå. Vi har en felles bekjent som kommer til å være der han er, og jeg syntes det er helt ok at den personen kan fortelle meg at alt har vært gått greit første gangen min partner treffer denne dama igjen etter de hadde sin flørt (som du liker å kalle det).
Hvor går grensen for flørt? Han tråkket over grensen da han gjorde noe som han ikke hadde likt at jeg gjorde mot han. Syntes det er en grei målestokk.
Hele poenget her er om begge parter må være enig i flørting, åpne forhold osv, ellers fungerer det ikke. Det er bare fint, EmilyB, at du er en sånn person, og er sammen med noen som føler det på samme måte. Det betyr ikke at det er rett for alle andre. Det er noe mann må finne ut av selv.
Ignite; tror det navnet kler deg godt. Virker som en liten "firestarter" 
Det som er morsomt er at det virker som du syntes jeg er skurken fordi jeg nå ikke blindt stoler på han og at jeg vil passe på at jeg ikke blir ført bak lyset etter å ha fått en knekk på tilliten. Det blåses jo ut av all proposjon når det snakkes om spionering.

|