Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 11:33   #58
Pangolina
Medlem

Pangolina sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Mitt poeng, som jeg også skrev i mitt første innlegg er at man ikke skal gå på akkord med følelsene sine. Det at du i det hele tatt føler behov for å spørre en annen person om han har holdt seg på matta, viser at du ikke stoler på ham. Og det kritiserer jeg deg ikke for. Men da synes jeg også at du skal si det rett ut til ham at du føler det slik og ikke involvere andre som kan holde ham under oppsikt ( beklager om jeg provoserer deg når jeg skriver deg, men jeg leser det sånn). Jeg har ikke noen sans for at man skal trekke inn tredjepersoner sånn når man opplever et problem i forholdet.

Neida du provoserer ikke , det er bare et sårt tema for meg akkurat nå, og jeg hater å bli sett på som en som sender noen for å spionere og overvåke typen. For jeg misliker sånt sterkt selv

Ja jeg kan jo ikke si at jeg stoler på han fullt ut, selvsagt ikke så kort tid etter dette har skjedd. Jeg har forklart for han situasjonen og hvordan jeg føler ting, og uansett om jeg kommer til å være litt nervøs når han har reist (selv om han forsikrer meg om at ingenting vil skje) så vil jeg at han drar. Get back on the horse som de sier

Har tilfeldigvis en venn som også skal være der og har bare bedt om å få høre om det skjer noe. Har forstått at mange ser på dette som overvåkning/spionering osv, mens selv ser jeg det som et sikkerhets nett.

Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat