Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 12:06   #61
Pangolina
Medlem
 
Pangolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 124
Pangolina er på en erverdig vei

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av yay, her.

Du fant mailen hans i utgangspunktet. Han hadde kanskje glemt utskriften på komoden? Jeg synes du virker oppegående og veltalende, men det er kun din oppfatning av hvordan ting er som du forer oss med. Du må gjerne rasjonalisere dine avgjørelser i plenum, men det er to sider av denne saken; basert på mine egne erfaringer er ikke ting så rosenrøde som du gir uttrykk for (utover denne ene forferdelige blemmen han har gjort da)

Han kunne like gjerne ha printet det ut og lagt det på bordet ja...han var full da dette skjedde og gikk til sengs uten å stenge av maskinen. Det stod der klart og tydelig for neste mann som skulle bruke maskinen...og det var meg.
Ikke alle driver og snoker i mailer og FB til partneren, men fra din litt små-sarkastiske tone så vil jeg jo tro at du har vært bort i det en del.

Det er klart jeg kan bare gi min oppfattning av saken...jeg kan jo ikke snakke for han. Hele poenget med denne tråden var å få luftet ut mine følser og tanker og se hvordan andre reagerer på det. Jeg sier ikke alt jeg gjør er rasjonelt og rett, jeg prøver bare å jobbe meg gjennom dette. Først med meg selv og så med min partner.

__________________


Pangolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat