Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 12:51   #62
EmilyB
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Selv om han nå drar på denne turen, og kommer hjem og hevder at ingenting har skjedd - ville du stolt 100% på han da? Mest sannsynlig ikke, selv om han snakket aldri så sant.

Men er forholdet da liv laga? Merk at jeg nå skriver generelt: i det øyeblikket jeg ikke føler jeg kan stole på min partner lenger, ville jeg ikke blitt i forholdet. Det hadde jeg ikke orket. Jeg har vært der en gang, og aldri mer.

Som andre har vært inne på: Man blir nesten nødt for å bestemme seg for om man ønsker å stole på vedkommende og ta det derfra. Klarer man ikke det, er jeg som sagt der som jeg skrev i mitt forrige avsnitt. Det skaper mange ukoselige situasjoner om man alltid skal gå rundt og betvile det partneren sier og bli nødt til å forhøre seg med andre for å høre om han snakker sant fordi man ikke kan stole på det selv. Jeg mener at i det øyeblikket man føler behov for å få bekreftelse fra en tredjepart på at partneren din snakker sant og ikke lyver, er det noe som ikke er helt som det skal.

Jeg forstår at man har vanskelig for å stole på noen etter det man opplever som et tillitsbrudd, men man må som sagt bestemme seg for om man vil gi vedkommende en sjanse og da faktisk mene det man sier og forsøke å stole på vedkommende. Om kjæresten min hadde sagt til meg at han stolte på meg, for så å føle seg nødt til å gå til venninnene mine for å forsikre seg om at jeg ikke gikk bak ryggen hans, ville jeg ikke følt det noe bra i det hele tatt.

Sist redigert av EmilyB : 19-08-10 kl 12:58.
EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat