Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 13:11   #65
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

I din situasjon, Pangolina, hadde jeg gjort nøyaktig det samme!
Ikke for å spionere, men rett og slett for å sjekke at typens historie faktisk matcher virkeligheten. Så kort tid etter det som faktisk er et stort tillitsbrudd bør han heller ikke forvente annet.

Selv om han nå drar på denne turen, og kommer hjem og hevder at ingenting har skjedd - ville du stolt 100% på han da? Mest sannsynlig ikke, selv om han snakket aldri så sant.
Å få bekreftet at han snakker sant vil nok være til hjelp for deg i gjenoppbyggingen av tilliten.

Jeg tror at av og til må man bare kaste bort all tvil og usikkerhet og bare ta et valg om å stole på noen, SELV om vedkommede tidligere har såret og især hvis vedkommede sier at det ikke skal skje igjen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat