Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 13:52   #67
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Skjønner at jeg er utrolig lite "fleksibel" for jeg hadde blitt sykt fornærmet, lei meg, tvilende og forbanna om samboeren min hadde flørtet med noen andre. Være seg om det er over nett, på byen, på butikken eller hvor han måtte velge å gjøre det.

Og jeg stoler 100% på kjærsten min og hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg ikke vært sammen med han gitt. Man kan da få det mye bedre enn sånn "helt greit" når det gjelder kjærligheten..

Vi har en veldig grei åpenhet om hva vi tåler og hva vi ikke tåler.. og vet veldig godt hva som skjer om noen skulle tråkke over den. Synes overhodet ikke det er mye å forlange at man skal respektere hverandres grenser på den måten. Klarer man ikke det så bør man jo være singel.