Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 14:18   #165
kennygirl
Seniormedlem

kennygirl sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 38
kennygirl er ny på veien

Sv: Gå ned i vekt sammen?

Opprinnelig lagt inn av avocado, her.

Hei dere. Ser ut som det stort sett går veldig bra med dere! Gratulerer for vekttap!
Mitt problem er at jeg ikke greier å komme meg over platået jeg er på og har vært siden påske!! Virkelig frustrerende! Så kjære dere som oppnår ukentig vekttap, vil dere dele en dagsmeny meg meg? Jeg er så å si desperat. Har igjen alt for mange kilo til at det sal stoppe her!
Og ellers stå på, dere er kjempeflinke!

Mitt beste tips er å se litt på blodtypedietten. Spesiellt på de negative matvarene. Det funker for meg!
Jeg syns det var veldig vanskelig å skulle kutte ut alle partystopperne (melkeprodukter, brøderstatning osv...) for da er det ganske begrenset hva man kan spise... Så kikket jeg litt på blodtypedietten: Jeg er blodtype A og måtte derfor kutte ut rødt kjøtt, fløte, ost pluss pluss. Men jeg kan spise syrnede melkeprodukter og mozzarella ost. Startet med dette for bare noen dager siden etter å ha stått stille i 4 uker og har allerede gått ned 1 kg bare på noen dager

kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat