Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 14:48   #101
Siljevalkyrie
Nytt Medlem

Siljevalkyrie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Siljevalkyrie er på en erverdig vei

Sv: Auguststarternes tråd

Jeg kaster meg også med!

Er på lavkarbo/ketolyse for første gang. Jeg har aldri gjorn noe seriøst forsøk på å slanke meg før, har for eksempel aldri skjønt at det er mulig å gjennomføre en pulverkur. Gikk ned 12 kg med Sibutramin (reductil o.l.) men sa ble de forbudt Gått opp "bare" 4 kg. etter det.

har nettopp skilt meg fra mennen min og flyttet ut. Nå begynner DNL: Det Nye Livet. men nye rutiner på mange ting. Slutta å røyke i uka har jeg også gjort

Har vært på ketolyse i 10 dager nå, men bare gått ned 1 kg. Gikk opp 1 de første par dagene. Fråtse i fett mens man fremdeles har insulin i blodet er kanskje ikke så bra Tenkte jo så mye på mat, og planla og leste og handla, så det var ikke rart jeg spiste mye.

Jeg driver å trener, spesielt styrketrening er jeg glad i, så jeg har heldigvis litt muskler under alt fettet. Ikke at det har hjulpet på vektnedgang, men jeg har lite kropslige plager, og en god holdning.

Skal ned 27 kilo (på gammel vekt) eller 29 (om jeg tar utgangspunkt i vekta i huset jeg nettopp flyttet inn i.) Da er jeg fremdeles større enn "idealet", men må innrømme jeg synes det ofte er praktisk med litt "apearance", styrke og tyngde

Gleder meg til det begynner å skje noe. Bortsett fra at det koster mer med riktig mat har det vært lett å spise riktig. Dette skal jeg fint klare!

Lykke til alle sammen, sammen er vi sterke!

Siljevalkyrie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat