Sv: Er sulten, jeg ...
Opprinnelig lagt inn av kineserbolle, her.
Ser jeg må handle inn mer skikkelige kjøttprodukter... Jeg er også veldig sulten, men mister matlysten når jeg setter meg ned å skal spise og blir "mett" før tallerken er tom.. så blir jeg fort sulten igjen selv om jeg hadde masse kjøtt, fett olje og majones i tillegg til litt grønt..
Jaja, må venne meg til å spise mindre og fler måltider enn før!
Jeg velger som regel det feteste kjøttet og fisken, billigst er det også. Grøsser når jeg tenker på prisforskjellen mellom kyllingfilet og nakkekotelett, en forskjell på ca 250 kr kiloen, vel?
Personlig synes jeg magert kjøtt metter dårligere enn fett kjøtt, men kan hende det bare er meg. Ihvertfall: når jeg spiser det feteste kjøttet så steker jeg i meierismør og slenger oppi en dæsj kremfløte i panna, og det blir *vips!* festmåltid. Ren mat og naturlig animalsk fett er det også, så slipper jeg å pøse på med oljer og majoneser for å få i meg nok fett.
Det med mindre porsjoner og flere måltider har jeg ikke hørt noe om på ketolyse/lavkarbo...? Jeg spiser når jeg er sulten/har behov for næring, og enkelte dager blir det bare to måltider, andre dager fire. Det gjør ingen forskjell. Alt dette virker litt uvant i starten, men det går seg til ettersom man lærer og blir bedre kjent med hvordan kroppen fungerer uten karbo, for første gang i dens liv