Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 23:23   #69
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Emosjonell utroskap ... trenger skulder å gråte på

Det er helt tydelig at vi er veldig forskjellige når det kommer til temaer som dette . Og det er i grunn greit. Selv kan jeg ikke forholde meg til uttalelser som "bestemme seg for å stole på noen igjen", sånn er jeg. For meg er ikke tillit en udelt fornuftsbasert ting, men like mye om ikke mer følelsesmessig, noe sånt kan jeg ikke bestemme meg for. Det er noe som må bygges opp igjen, og føles absolutt hel igjen før den er tilstede. For meg ville det vært helt umulig å ta en avgjørelse på om jeg kunne stole på en partner etter en episode som dette, ikke minst i dét den er så fersk, det hadde innebært innsats og tid. Men igjen, vi er ikke like, dermed er det heller ingen av våre råd som blir absolutte, sanne eller riktige, og jeg håper for din del, Pangolina, at du finner ut hva som er rett for deg, ut fra hvem du er, hva du kan tolerere og hva du faktisk er verdt . Jeg ønsker deg virkelig kun det beste, uansett utfall!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat