Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 12:22   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spis plenty carbs! Hæ?

Opprinnelig lagt inn av sterk, her.

Men jeg vil ikke være vanlig dødelig, Photobscura!
Jeg vil lære meg hvordan man gjør det skikkelig og få en vakker kropp med store muskler og lav fettprosent, istedet for å ta til takke med noe middelmådig.
Det er litt vanskelig å finne ut hvordan bare, hehe......

Hehe, men hjelper det om jeg sier at jeg ikke synes det er noe fint eller vakkert med store bulkete muskelkropper? (sikkert ikke). Poenget for meg er vel mer det at det ikke er alle som tåler et sånt ritt, eller karbloading eller hva det heter. Sånn sett er det jo praktisk at jeg liker mer den slendre, slanke, men litt myke kroppstypen uten deff, på kvinner altså . Så, sorry, ingen gode argumenter eller svar i det hele tatt fra min side i forhold til spørsmålet TS stiller, bare subjektivt pjatt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat