Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 12:47   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svetter dere mer?

Opprinnelig lagt inn av maligima, her.

Heihei..
23 kg lettere?gratulerer så masse...fantastisk...
Men svetter vi pga kroppen forbrenner mer eller?
Det skjer jo så plutselig..av middels rask gange er jeg jo gjennomvåt..
Lill

Opprinnelig lagt inn av loone, her.

Vi har faktisk gått ned like mye Hurra til oss begge!!
Men, har ikke vært like heldig med de svettetendensene som deg, håper det roer seg etterhvert i alle fall!

Takk takk og tilbake til Loone! Det har tatt meg fire år, da (hvorav minst to og et halvt år besto av stillstand). Men nå går det rette veien igjen, og det er bare kanskje åtte kg igjen!
Jeg tror nok det har vært en kombinasjon av at jeg var så mye større, og at jeg gjemte bort kroppen min i klær om sommeren som kan ha vært en årsak. Men jeg husker fortsatt med gru hvordan jeg svettet de første ukene i ketose, og ikke bare det, men jeg lukta hest i tillegg! Skikkelig sur svette, æsj . Men det var nok bare kroppen som kvitta seg med gift og drit, et sted må det jo komme ut. Nå som sagt svetter jeg lite (men jeg tar meg ikke ut så ofte, da, er ikke særlig ivrig på mosjon for å si det sånn), og når jeg først svetter skal det en del til for at det lukter av meg .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat