Sv: Augustskravletråd for 30+
Tai chi trenger du en del tålmodighet med. Det er jo i de fleste sine øyne den ultimate kampsport, men mange kjeder seg med tai chi, for det tar årevis å bli god. Man kan lett rekne med 20 år på å bli skikkelig god.
Jeg går Kali Sikaran og Kickboxing og syns at blåmerker og alt er verdt det. Elsker desse kampsportene, og spesielt kickboxing. Jeg får så utrolig mye ut av det. Er i strålende humør etterpå for alt av frustrasjoner og spenninger forsvinner ut av kroppen.
Sukkerfri sjokolade og annet snop.... er det egentlig noe man kan unne seg? Jeg ser enkelte mener det er "no go" om man er streng. Jeg blir veldig usikker, savner av og til sjokolade, selv om det er sjeldent. Men vet at innimellom kunne det vært godt. Og jeg tenker spesielt på når julen kommer og jeg og kjæresten skal feire hos min mor, og der er jo min sjokoladeavhengige (men veldig tynne) stefar. Da vil det være all slags snadder på bordet, og jeg vil ha et alternativ. Uansett om jeg får vondt i magen av det Spørsmålet er om man legger på seg av det?
|