Sv: Auguststarternes tråd
Opprinnelig lagt inn av Muffin, her.
I dag har jeg litt dårlig samvittighet, for i går skeia jeg ut..
Har besøk, og i går var vi i byen og da spiste jeg salat, med to små skiver brød til. Hadde tenkt å ikke spise brødet, men synes det er så mye bedre med litt brød til.
Om kvelden skulle vi ha reker, og tenkte at jeg bare skulle spise reker og majones, med sitron på. Men jeg spiste to pg en halv loffskive til...
Jaja, gjort er gjort, og spist er spist..
Det er dette som jeg synes er vanskelig med lavkarbo. Når man er flere i selskap, og man ikke kan spise det samme som de andre.
I kveld er det bestilt hjemmelaget pizza, det vet jeg at jeg klarer å motstå, får ta meg en salat isteden.
Ellers har det gått bra, så det er bare å gjøre en bedre innsats fra i dag igjen. 
Hvordan går det med dere andre?
Jeg er på 6. dagen i dag, og jeg synes det går strålende! For første dag i dag kjente jeg bittelitt søtsug, når jentungen satt med en diger pose smågodt å gnafla i seg... *Hehe* Kjente jeg rett og slett ble litt misunnelig! Men altså, jeg beit det i meg å gikk å lagde meg en god kopp te istedet... Ikke det at det er noen god erstatning, men jeg fikk i hvert fall i meg noe søtt!
Har ikke hatt problemer med å ikke spise brød, det var det jeg gruet meg mest til! Spiser osteknekkis, oopsi og pannekake istedet, og det går supert... FORELØBIG! Jeg blir vel lei jeg som alle andre, men da får jeg finne på noe annet lurt. Har bestilt meg bakemix og soyaprotein fra ketolyse.no så da blir det brød etterhvert 
At du "skeiet ut" i går er ikke noe nederlag, så lenge du klarer å fortsette igjen dagen etterpå, så er det bedre enn å "vente til mandag" slik som jeg er ekspert på! 
Dette klarer vi! Stå på!!! 
|