Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 15:58   #24
Debz
Medlem

Debz sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Debz er på en erverdig vei

Sv: Hjertebank, høy puls og mye svetting

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Da jeg startet opp på lavkarbo, gikk jeg rett på strikt med en gang. De første ti dagene da kroppen ble "avsukret" var jævlig: Hjertebank, svettetokter, tåkesyn, hodepine, hukommelsessvikt, store smerter i lår og overarmer og mindre enn null energi. Det var helt forferdelig, men jeg valgte å stå løpet ut, istedet for å trappe ned forsiktig, det gir ikke sånne problemer.

PS: Vær forsiktig med magnesium. Overdosering kan også gi kramper, så å ta det forebyggende kan altså gi samme resultat som mangler. Jeg har forøvrig gått på lavkarbo et år nå, uten problemer med noe som helst mangler.

Alle av de symptomene begynte jeg med i det andre uken av ketose - nå til mandag er set 6 uker siden jeg begynte og jeg har alle enda. Smertene i overarmene og hoftene, migren og manglende energi er det verste. Så ille at jeg klarer ikke å gå på jobb. Hvor lenge må jeg regne med at det blir sånn? Jeg tar alle ketolyse tablettene, + 2 omega 3 og vit C. Vann var jeg veldig flink med å begynne med men sliter i de siste - sjelden mer enn 1 lt til dagen. Men kan ikke tro alle problemene kommer fra for lite vann...noe råd her? Jeg har lest boken også..men syns at boken gir god råd så lenge alt går som det skal...

Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat