Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 21:26   #211
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Dagen har gått over all forventning, ingen hodepine og søtsuget har så og si gitt seg helt - skjønner ingenting jeg
Har fått i meg masse vann og litt funlight, men kun spist frokost og middag - begge med masse fett.
Og sammen med egenaktivisering i form av huskvask, har jeg altså kommet meg helskinnet gjennom dagen.
Tror nok det var oppskriften som skulle til, noe jeg definitivt finner utav i morgen.
Nå er det faktisk snart natta for min del, morgendagen blir kjempestressdag - så det gjelder å sove godt i natt

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat