Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-10, 22:01   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør jeg?

Gratulerer!

Fortell det til kjæresten og så finner dere nok ut av det! Økonomisk så det ikke så fryktelig siden at du har opptjening og slikt. Jeg aner ikke hvor gammel du er og hvor vanskelig det er å få fast jobb i ditt yrke. Så fremt i fall du er i god form og ikke har skadelig arbeid for barnet (inkl nattarbeid) så er det ikke nødvendig å fortelle noe før om en stund (når det synes). Ikke vær i ketose nå, forresten.

Og bruk endreknappen til å gjøre navnet til manden til en K, for du aner ikke hvor lite anonymt internett er om man gir enkle opplysninger som kan linkes sammen!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat