Tråd: Kjernesunn
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 07:00   #22
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Kjernesunn

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har aldri hatt sopp verken her eller der.. Bank i bordet! Men bare fordi at gluten er veldig uheldig for mange er jo ikke det samme som å si at det er uheldig for alle?? Mange tåler ikke reker, men vi sier da ikke at reker er fyfy likavel?? Leste DETTE i går og det bekymrer meg mer enn om at jeg skulle få glutenallergi.. To av mine venner i 40 årene har fått kols; den ene røyker den andre ikke, men de er omgangsvenner.

Tror ingen her har sagt - eller mener, at gluten er uheldig for alle! Tror bare det er viktig å fokusere på det siden mange ikke tåler det. Jeg har ledt og ledt hele livet etter den "hemmelige kode", som kunne få nettopp MEG til å slippe kiloerne. Føler jeg har funnet koden ved at droppe melk, gluten og sukker. Vet at hvis jeg spiser noe med en eller flere av de ingredienser i, får jeg grovætertendenser med en gang, blir som en narkoman som bare må ha mer-mer-mer, og det er som regel et tegn på at man bør holde seg fra det.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat