Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 09:56   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gått ned de kiloene jeg skal - hva nå?

Jeg er ikke så veldig langt unna målet mitt, men kommer nok til å fortsette å spise ganske likt nå, dvs stort sett ketogent, men med en større romslighet i bunn.
Det viktigste tror jeg, er at man trives med kostholdet sitt, også på sikt! Hvordan trives du med det kostholdet du har nå?
Å innføre poteter, pasta og ris skjønner jeg ikke helt meningen med. Noen lindbergere spiser litt fullkornsris og -pasta, men holder det fortsatt på et minimum, ettersom dette er matvarer som fort kan bli veldig uheldig for blodsukkeret, og det kan slå uheldig ut på sikt.
Det jeg kommer til å være mer liberal på når målet er nådd er nok bær, nøtter og ikke minst belgefrukt. Jeg elsker belgefrukt, men pr nå mht vektnedgang så blir det for mye kh for meg.
Men som Arnakristin sier, så er lavkarbokosthold vektregulerende gitt at man har en kurant balanse i næringsstoffene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat