Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 12:20   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Regner bare karber, er det dumt?

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Dette har du selvfølgelig helt rett i photo! Jeg har visst formulert meg litt raskt/dårlig og antatt at folk skjønte nøyaktig hva jeg mente.

Når jeg skrev lavkarbo innebar det (i hodet mitt) generell lavkarbo, jeg assosierer dette med f eks fedon. Og da ser ikke jeg nødvendigheten med å telle karbo. Det handler om å velge de rette råvarene, men innebærer ikke et så strengt regime som f. eks ketolyse, som ja, er en sammensetning av to ord og navnet på kuren til Torkil.

Så mitt poeng var at det er en forskjell på kuren til trådstarter, som har bestemt seg for å prøve ketolyse og kuren til f.eks nellie som kjører fedon (ikke ketogent).

Jepp! Jeg antok at du sikkert egentlig visste det, jeg bare passer på, det er lett for nybegynnere å gå seg litt vill i begrepene .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat