Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-10, 20:45   #121
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Belønninger som motivasjon?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

I prinsippet er jeg enig med deg, men jeg bor med en mann som ikke legger merke til noe som helst. I alle fall skal det mye til... Men han deler ut komplimenter ofte nok, det skal han ha, bare at det blir litt umotivet i mine øyne når jeg er "fin på håret" når det i virkeligheten skulle vært vaska for to dager siden og ser helt j****g ut.

*hahahaha* Min ser heller ingen verdens ting, skjønt sist jeg kom fra frisøren så han det faktisk! Jeg holdt på å gå i bakken! Han kommer ikke med komplementer heller, han smisker seg bare unna med å si:"Men du er jo så fin hele tiden!" Han er bare ikke typen til det, men han er veldig snill og god altså.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat