Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-10, 11:58   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig tom i kroppen ...

Opprinnelig lagt inn av boom, her.

Har gått på lavkarbo i 11 uker nå, har mistet 6-7 kilo (er kjempefornøyd med det!) Holder på å trene meg opp etter en prolapsoperasjon i ryggen for 4 mnd. siden. Har gått mye, trener med Terapimaster både hjemme og hos fysioterapaut... de siste ukene har jeg startet med gå/joggeturer, og etter bare noen hundre meter jogging er jeg blytung i beina! Jeg presser meg litt lengre for hver gang jeg er ute, men jeg blir nesten litt "skræmt" over hvor tom og tung jeg er i føttene.Pulsen er ikke det verste, men jeg må stoppe p.g.a. at fotarbeidet ikke fungerer.. Er det kroppen min som syns det er litt mye med både vekttap OG rekreasjon etter operasjonen? Noen som har peiling?

Ikke uvanlig på lavkarbo dessverre. Mange sier at de får en energi-boost etter 2-4 uker, men jeg har aldri fått den, ikke sånn at jeg kan løpe og løpe og løpe nei. Det er vel hovedgrunnen til at jeg innimellom tenker at jeg ikke gidder mer, men så var det det at magen er mye bedre og ikke minst at det er så mye deilig mat da!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat