Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...
Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.
ja, nå har jeg gått på ketolyse i en uke, og jeg vet at jeg ikke nødvendigvis ser resultater etter kun en uke, men nå har jeg gått OPP i vekt...
jeg må tilføye at jeg har begynt å trene regelmessig for første gang i mitt liv for en uke siden også... da trener jeg 1 time, 5 dager pr uke...
jeg har lurt på å slutte med ketolyse fordi at jeg har gått opp i vekt, men i dag er første dagen jeg virkelig har vært nødt å tisse heeele tiden. jeg går normalt kun 2 ganger pr dag, så det bør vel egentlig indikere at noe er i gang fra i dag da?? så nå lurer jeg... bør jeg prøve en stund til og se hva som skjer?
Ja, prøv en stund til. Jeg kjenner nesten jeg blir skremt av at du vanligvis kun tisser 2 ganger om dagen jeg.. Enten har du superblære eller så har du drukket for lite ellers. Det er viktig å skylle gjennom systemet også.
Vet ikke hva du mener med å tisse hele tiden, for meg betyr det minst hvert 15.minutt dagen gjennom..Og da mistenker jeg UVI og drikker sitron i vannet i ei ukes tid. Sånn ellers må jeg tisse hver time minst og jeg har veldig gode muskler der nede Jeg nevner dette fordi jeg fikk faktisk UVI i overgangen til ketogen kost, men har ikke hatt det siden. Jeg kjente igjen symptomene, så jeg fikk tatt bakteriene ved surt drikke( bakteriene liker ikke surt miljø)
La kroppen ordne opp, spis riktig, få i deg grønnsaker til alle måltider og spis deg passe mett. Og ikke se bare på vekta, se feks på målebåndet, klær, ansikt eller om du kanskje føler deg litt bedre.
|