Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-10, 21:22   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned .. Har Fiberrik skylden?

Opprinnelig lagt inn av Hulder, her.

"Høyfett" fungerer ikke for meg tror jeg, men jeg er redd for å bytte over til mer karbohydrater, og hadde uansett sikkert sprukket på en "frukt og frokostblanding"-diett pga begrenset inntak av kjøtt (god protein og fett kilde). Noen som har lignende erfaringer og evt har noen tips?

Du er jo ikke i nærheten av å spise høyfett! Du spiser jo som en mus - legg på mer fett og se om det ikke skjer noe. Dropp fiberrikene til frokosten, spis 3 kokte egg med en god smørklatt og pepper og en salat med bl.a. fetaost ved siden av. Det holder meg gående leeeenge i alle fall!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat