Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-10, 11:59   #3072
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er veldig lite fjong og i det store og hele en analfabet når det gjelder alle former for skjønnhetspleie, så jeg lurer på... håret mitt er veldig tjukt og veldig tørt og lett, sånn frizzy, jeg har liksom en sky rundt hodet av hår som ikke vil legge seg ned med resten. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det Jeg føner det aldri, rører det knapt med hårbørste siden det bare gjør det verre, og bruker nå også forholdsvis dyr antifrizz-sjampo/balsam. Noen gode råd? Vitaminer som kan hjelpe?

Du skal bruke sjampo og balsam for fine and flyaway hair. Også skal du føne det, og greie det, med en god skum i håret. Evt. kan du bruke varmbørste eller rettetang. En tur til frisøren hadde sikkert også gjort seg, siden de gjør mirakler bare ved å klippe litt av tustene

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that