Sv: Hoohooohohoho! 65-tallet!
Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.
Spiser 2-3 Nannahs knekkebrød med kjøttpålegg/ost litt majones og agurk/paprika.
Fajitakrydret kyllingstrimler i fløte/rømmesaus (tilsmakt mer fajitakrydder) + brokkolitopper. Spiser til jeg er mett, lager en haug med mat, sikkert fire fileter. Kan tenke meg jeg spiser ca halvannen filet.
En proteinshake etter trening
En Atkinsbar hvis nøden er som størst...eller matplanleggingen går litt i vasken.
Evt. rester av middagen til kvelds, om jeg blir sulten.
1.5-2.5 l vann pr dag.
Middagen kan også være:
Stekt torsk med bacon, hollandaisesaus og grønnsaker
Tacokjøttdeig med salat og ost
Svinekjøtt og fløtesaus m/bittelitt gulrot og ikke så rent lite blomkål/brokkoli
Andre typer kylling"gryter" a la den over her. Jeg elsker kylling!
I tillegg trener jeg en del. 3-4 ganger i uka, noen få ganger 5. 3-4 ganger løping (en av dem kombinert med styrke) og en ren styrkeøkt. Fra neste uke av blir en av løpeøktene erstattet med Spinning, for da starter høstsesongen på senteret hvor jeg er instruktrø Gleder meg til å ha timer igjen! Laaaaang sommerferie derfra..
Takk for innspill!! Gleder meg til jeg kan rope hurra over flotte resultater også! Jajamen nå går man snart inn i spinning sesongen ja... lenge siden sist kan man si, men får bytte ut utesykkelen når det begynner og bli kaldt. Kos deg videre med 65-tallet! 
|