Tråd: Mett
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-10, 22:49   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mett

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Jeg er blitt mye mer sulten! Før hoppa jeg gladelig over frokost, og var aldri sulten før 12. Da holdt det fint med to måltider om dagen (og tross hard trening 5 g. i uka gikk jeg opp, opp, opp). Nå er jeg sulten hele tida. I dag var jeg så sulten på jobb at jeg var svimmel, enda jeg hadde spist frokost! Håper det betyr at jeg har økt forbrenningen, men det er slik jeg ser, alt annet enn normalt å bli så sulten når man er i ketose/ spiser lavkarbo. Eller ?

I begynnelsen er det mange som blir kjempesultne!
Det er bare å spise riktig så blir det bedre etter hvert! Husker jeg var litt fortvilet en dag jeg faktisk ble småkvalm bare av tanken på mat!
Det har aldri i mitt 43 år lange liv skjedd før! Jeg som alltid har kunnet spise alt over alt uansett liksom!