Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 10:10   #14
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse 1 uke, gått opp i vekt ...

Opprinnelig lagt inn av ninasov, her.

tenker jeg spiser meg ned i vekt litt først nå, og så starter treningen igjen når jeg ser resultater..

det synes jeg også. Å starte på lavkarbo kan være en slitsom omstillingsprossess for kroppen, så det er greit å ta en ting om gangen. (Selv har jeg tatt av 40 kilo på lavkarbo UTEN å trene, altså )

Hvis du føler deg "tung" i kroppen så vil jeg anbefale deg å kjøpe en boks Magnesium-tilskudd på apoteket, koster ca 80 kr boksen. Dette trenger du på lavkarbo. Ta en hver kveld, og det hjelper på den tunge følelsen i beina, og det virker beroligende til natta.

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat