Tråd: PCO og ketose
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-10, 10:04   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCO og ketose

Vet ikke om det er noen trøst, men det tok i hvert fall drøyt et halvt år før min syklus var noenlunde stabil. Da gikk jeg på p-piller også, forsåvidt. Det er ikke sikkert absolutt alt er stabilt ennå, men jeg syens du skal gi det litt mer tid, for en med pco/pcos så finnes det i grunn nesten ingen bedre løsning enn kostholdsregulering vha lavkarbo, altså! . Ettersom du ikke er direkte overvektig, og ikke har syndromet (antar jeg, ettersom du skriver pco), så slipper du sikkert også unna medisinering. Jeg ble til slutt satt på metformin og yasmin p-piller, men så startet jeg også med en betydelig overvekt (+ drøyt 30 kg) og en meget insulinresistent kropp. Som sagt, gi det tid . Nå i dag, uten p-piller (slutta på yasmin), så har jeg normale eggløsninger og 28-dagerssykluser!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat