Tråd: PCO og ketose
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-10, 10:22   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: PCO og ketose

På 20-30 gram om dagen er du nok fortsatt i ketose, altså. Finn et kosthold du kan trives med over tid, med en karbomengde du synes er kurant, om det så er ketogent eller ikke. Med et inntak på opp til 70 gram kh om dagen, kan du fortsatt være liberal på fett, og ettersom du ikke er overvektig, så vil det jo nødvendigvis gå sakter, om du går ned i det hele tatt. Oppgangen kan godt tilskrivers treninga di (mer muskelmasse etc).
Jeg ser du bor i Bergen, kanskje du ville ha hatt mer nytte av å gå til en lege som har dette som spesialfelt, f.eks dr Hetland på Fedon-klinikken. Det koster litt, men jeg vet at det er mange her som har hatt god hjelp, ettersom de tolker prøveresultatene litt annerledes enn en allmenlege gjør.
Uansett, tålmodighet er nøkkelen, og du gjør jo det helt riktige for kroppen din med et karbohydratredusert kosthold og trening .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat