Sv: 1 dag på ketolyse i morgen!
Opprinnelig lagt inn av NIK, her.
Spennende at vi er flere! Da må vi følge med på hverandre og backe hverandre opp! 
Hva skal dere spise i morgen??
ja! det må vi gjøre backing opp trenger jeg virkelig 
har ikke bestemt ennå hva de blir nøyaktig med mat men jeg har masse gode ideier: noe omlett til frokost, salat til lunch, middag blir noe med kjøtdeig (felles med resten av familien) med blomkål og brokkolig fløtegrateng til og til kvelds trur jeg det blir noe bacon snaks eller noe. Har ikek bestem meg ennå. Har jo også noe ferdig stekt sei i kjøleskapet nå så jeg tenkte jeg kan varme det i rømmesaus og spise det til kvelds.
Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.
Med tanke på dette med veiing av mat: Hvis du skal bake et brød, ville du tatt fram en bolle, helt oppi "passe" med mel, vann, gjær, osv? Eller er det en god ide å måle opp ingrediensene og sette ovnen på rett temperatur og steke brødet etter gitt tid??? Vil tro at den siste metoden vil gi det beaste resultatet, 
tja... for min del funker den første metoden heeeelt utmerket! Jeg hiver bare alt oppi til det er passe og steiker selvsagt på riktig temperatur og til ca samme tid hver gang men alt etter øymål så det trenger ikke å være noe regel akkurat med baking.