Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 11:15   #249
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Augustskravletråd for 30+

Etter en august med vanvittig mye stress og ingen endring av vekta, men heldigvis har de siste dagene med nedtrapping av stresset og myyyye søvn ført til at en del vann har forlatt meg.
Ligger fortsatt 1kg+ over minstenotering, men har et håp om at ting nå snur til min fordel.

Nå ser jeg fram til å gå over i september og høsten, for jeg er et skikkelig høst-menneske;
Sitte inne og fyre i peisen, tusle en tur i regnet, lukte på skogen, hente fram håndarbeid, lese, arrangere fårikål-slag .

Ikke det at jeg ikke liker sommeren altså, men den kan ofte bli stressende pga alt en skal gjøre når det er sol og varmt
Og ikke minst kan det bli mange skuffelser, fordi det som i sommer ikke har vært særlig mange "sommerdager".
Sånn sett så har årets sommer vært helt ok for min del, for jeg tåler ikke mye sol og varme.
Gleder meg

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat