Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 12:51   #6
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Gjør jeg noe galt? :-/

Hmm, ser ut som om det er mye jeg burde kutte ut...

Veide meg i dag morges og da veide jeg plutselig 68.7, fra å ha veid 69.9 i går. Rart...

Men, skal definitivt kutte ut både speltkjeks og salami til å begynne med, så får jeg se hvordan det går da. Fun Light'en har jeg drukket siden starten av dietten (og de første to ukene gikk jeg ned ganske mye), så jeg skal heller prøve å kutte ut det senere om det fortsatt ikke går nedover.

Får prøve å spise litt mer ost istedenfor salami, da - hadde også bakt Lollypop sitt brød, men det ble litt bløtt i midten - tror jeg lar være å legge linfrøene i bløt neste gang, hehe.

Og Echo, blir faktisk ikke lei av egg - en av favorittene mine til måltider, hehe.

Tror jeg skal begynne å lage meg omelett til lunsj - spiste det en gang til middag og det var skikkelig mettende, så kanskje det holder sultfølelsen i sjakk litt lenger - og så kan jeg jo få i meg litt flere grønnsaker en det jeg gjør nå.

Takk for alle svar så langt - vekten i morges var ganske så oppmuntrende, så har fått litt fornyet energi nå.

__________________


Sist redigert av Julie : 29-08-10 kl 12:57.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat