Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 12:41   #461
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Mammamia - jeg har laget en lapp som jeg har hengt på kjøleskapet jeg - der står det: "Husk hva som skjedde da du tok en karbohelg sist". For det gjorde jeg sist helg, og da jeg kom hjem hadde jeg rast opp over 2 kg,. og jeg har brukt en uke på å komme meg ned på minstemålet mitt igjen - så nå er jeg der jeg var fredag for halvannen uke siden. NÅ i helga har jeg vært flink, har holdt meg til min spiseplan, og har tenkt å gjøre i uoverskuelig fremtid, for jeg VET jo at det er da det funker Nå gleder jeg meg til å komme til et nytt titall Ha en fin uke alle

uff det er noe med lørdagskosen altså.... Jeg ble helt despo etter sjokolade på lørdag. Skulle se film, var alene hjemme, tente stearinlys og det regnet ute. Men ingenting godt på bordet!
Despo som jeg var kjørte jeg langt om lenge til jeg fant en butikk som var åpen og som solgte sukkerfri sjokolade.
Jeg gumlet og gumlet.
Takk gud for at jeg var alene den kvelden! For maken til trompetkonsert i stua der etter at 1,5 sjokolader var inntatt! Til og med katten ble skremt! Det der er jammen meg ikke noe man kan spise i sosialt lag, men må gjøres helt på egenhånd hvis det absolutt skal gjøres. (og denne gangen var det helt nødvendig, veldig synd på meg den kvelden.)
Men altså, det frister ikke noe særlig å gjøre det igjen hehe.

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat