Tråd: Konkurranse!
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-10, 22:11   #56
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Sjokolade er kjempe sprekk for meg. Det har eg ikkje ete sida.... eeee.... 14 juli trur eg. Men såg på matvaretabellen og det er sprekk. Eple inneheld 10 gram karbo pr 100 gram og 1/2 eple trur eg kanskje veg meir enn 100 gram. Jaja, blir med frå i morga eg da

Lykke til alle konkurransedeltakarar, for frå i morgon skal eg slå dokke alle sammen

Hvis det halve eplet ditt veide over 100 g så var det digert! Jeg veide nemlig et eple her om dagen, tok bort kjernehuset og veide resten, et normaltstort eple veide da ca. 150 g. Så et halvt eple var vel rundt 70-80 g.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat