Sv: Blodsukker og Pepsi max
Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.
Ja, det hadde jo vært spennende! vurderer å begynne å måle mitt også, for jeg er fryktelig nysjerig nå kjenner jg! mn må evnt kjøpe et sånt måleapparat. Så da må jg vente til lønning 
Måleapparatet er ikke så dyrt, men stripsene er dyre, også må du ha nåler. Jeg kjøpte apparat for litt siden fordi jeg mistenkte diabetes/reaktiv hopyglykemi, men testet bare en liten periode. Etter at jeg begynte med ketose føler jeg at symptomene er borte. Har som sagt sluttet med pepsi max, men hvis jeg sprekker kan jeg måle og legge ut resultatet. Gidder ikke begynne med det igjen for forskningen
Ja, ikke sant! det hadde vært fint å kunne kose seg innimellom med bare litt lissom ha et normalt forhold til kaker, brus osv. men akkurat nå, så kan jeg absoulutt ikke si litt. Ender alltid opp med en tredagers på sjokoladefylla. det er ikke bra! En vakker dag kan vi kanskje kose oss med litt...
Mhm.. jg drikker heller ikke kaffe ellr sånne ting. Og jg merker jg får hodepine når jg ikke drikker det en dag. Så da kjøper jg max likevel da, for å få fred. Kanskje litt dumt, men. Blir ofte sånn. Lettere å gi etter enn å kjempe. Det er nok koffeinet ja. Kutt tvert, så går symptomene over etter noen dager eller så. Evt kan du ta smertestillende med koffein om du må. Jeg har noen jeg kjøpte i sverige Koffazon, tror det er det samme som Fenazon Koffein i Norge. Kjøpes reseptfritt på apotek.
Jg spiser definitivt mye mer når jg drikker brus ja.. så det kan nok stemme. Og er jg flink å drikker vann istedetfor brus, så kan jg til og med gå ned 1-2 skostørrelser det er helt sjukt!! Så jo, det du skrev der er jg sååå overbevist om!
Vurderer en kraftig avrusning hadde helt sikkert hatt veldig godt av det! Spesielt siden jg ikke får i meg vann i d heletatt. Og nyrene -og kroppen generelt har det ikke særlig godt uten tilstrekkelig inntak av vann.
Alle avhengige har godt av en avrusning, selv om det "bare" er brus det er snakk om. Meget god ide!

|