Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-10, 20:15   #1670
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

I'm back!!!!!!! på ED altså
Var på Fedonklinikken nå i ettermiddag, og vi gikk gjennom alt jeg har notert som spist og drukket i juli/august.
Det er tydelig at jeg er tungt belastet med insulinresistens, for legen ble en smule overrasket over at jeg ikke hadde gått ned noe særlig.
Så da er saken grei....... ED
Skal bestille produkter i kveld, så oppstart blir på lørdag
Har en del produkter liggende fra siste bestilling i vår, så jeg greier meg til pakken kommer over helgen.
Taktisk oppstart med andre ord, for jeg får på denne måten lagt inn bursdagsfeiring på fredag - og en eventuell hodepine vil forhåpentligvis komme før mandag.
Tanitavekta viste dessuten at jeg fortsatt har ganske mye vann i kroppen, så kanskje jeg kan få en mini-pang-start

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat