Opp i vekt og kvalm med ketolyse
Hei
Jeg er helt ny her, men har 'smuglest' en stund og ser at det er veldig mange som har mye erfaring å gode tips å komme med!
Jeg fikk konstantert PCOS i fjor, hvorpå jeg tok en 6 uker runde med ketolyse og gikk ned 6 kg, men etter det skled det vel litt ut i en liberal form for lavkarbo. Jeg har ikke mer enn 8-10 kg jeg skal ned, men siden jeg har PCOS er dette eneste måten jeg klarer å gå ned noe som helst.
Nå etter sommeren bestemte jeg meg for å skjerpe meg og ta en runde til med tilnærmet ketose. Jeg har holdt på i tre uker og denne uken har jeg gått opp 1,3 kg, og jeg er kvalm etter hvert eneste måltid. Jeg får jo i meg ganske mye fett, som liksom skal erstatte karbohydratene...Forrige gang var jeg også kvalm og slapp hele tiden og klarte så vidt å gå på jobb. Denne gangen prøver jeg å få trent litt og være litt mer aktiv, men det er ikke lett når jeg føler meg så dårlig.
Jeg vet at jeg ikke skal være negativ, men jeg syns ikke så mye av maten er så veldig god så jeg mister jo også litt lysten på mat. MEN, jeg prøver veldig hardt å like det!
Er det noen som har litt av det samme problemet eller har ett bra tips? 
Skulle gjerne hatt forslag til enkelt mellommåltid jeg kan ha på jobben. PLeide å spise Yoplait 0%, men den har jo for mye karbs..
Hilsen Nybegynner 
|