Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-05, 11:26   #5
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Nille

(Har avocado-, raps-, og olivenolje igjen tror jeg - MCT oljen er jeg tom for.....)

Kommer innom senere jeg !

Duuuuuuuuuuu Nilleeeeeeeee? *fnise*

Den MCT olja, er ikke det en sånn EFA mix uten smak? Hva kan den brukes til? Steking? Ser liksom for meg at EFA'ene egentlig ikke er så vel bevart hvis all smak er fjerna, for da må det jo behandling til? Men har likevel fått anbefalt å bruke høykvalitets mct hvis jeg skal fylle på enda mer olje på "maskinen" min . Hvilke kilder brukes for å utvinne den oljen?

Og jeg er enig, her tar oljene bare en liten tur innom kjøleskapet før de er brukt opp, føles det som! Men GURILAND så godt det gjør og smaker!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat