Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her. Nei, har ikke prøvd... Hmmm, tror jeg må teste det ut nuh... Ja, 7 karber er mye i en kaffe syns jeg... Da spiser jeg heller 2 dl krem liksom! Jeg kjøpte den røde på Ica Maxi, men de har den sikkert andre steder også... Var 2 stk røde kartonger, den ene sto det 0,2 på og den andre 0,1... Tok selvfølgelig den med minst! Smaker jo soya, men med søtsoff og sterk kaffe/espresso blir den god. Kanskje du har kjøpt den som er søtet siden det var såpass med karber i den...?
Opprinnelig lagt inn av MarensLille..., her.
Nei, har ikke prøvd... Hmmm, tror jeg må teste det ut nuh... Ja, 7 karber er mye i en kaffe syns jeg... Da spiser jeg heller 2 dl krem liksom! Jeg kjøpte den røde på Ica Maxi, men de har den sikkert andre steder også... Var 2 stk røde kartonger, den ene sto det 0,2 på og den andre 0,1... Tok selvfølgelig den med minst! Smaker jo soya, men med søtsoff og sterk kaffe/espresso blir den god. Kanskje du har kjøpt den som er søtet siden det var såpass med karber i den...?
ja, ikke umulig det.....! Den er faktisk uvanlig god, hehe. Skal få tak i den andre Drikekr eggemlken nå, første gang jeg prøver den! Kjempegod Men merker man ikke behøve rå overdrive med smøret