Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 19:00   #11
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hvorfor telles ikke kalorier?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg vet at kroppen min har levd på sparebluss i mange år, og derfor ikke vil slippe kiloene før den vet at den får næring. Men ikke hvilken som helst næring.
Dessuten, kroppen lagrer ikke fett uten insulin, og lite karbo=lite insulin= ikke fettlagring.

Dette er nok riktig, men poenget med å halde eit lite auge på energiinntaket slik eg forstår det, er vel at kroppen ikkje får nokon grunn til å forbrenne det kroppsfettet som alt er lagra, dersom den får all den energien den treng frå maten. Får den eit moderat energiunderskot av riktig type næring, da kan den slippe fettlagrene laus og bruke dei slik dei er meint. Blir litt som om eg jamnleg får masse pengar inn på lønnskontoen til mat og husleige. Da gir det ikkje meining å gå i banken og ta ut sparepengane.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat