Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-04, 13:01   #11
Atkinstilhenger
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Alder: 55
Atkinstilhenger er på en erverdig vei

Hm - er dette riktig forum for deg?

Hei,
Atkins er bra for mange. Men det at Atkins er såpass effektiv for vektnedgang, gjør at jeg lurer litt på om det er det du skal satse på. Spiseforstyrrelser er ikke til å spøke med, som du helt sikkert vet, og hvis kiloene raser av, er det så bra for deg? Håper du har kontaktnettet i orden, og at du har en lege som forstår hva du går gjennom. Vekt er en ting, spiseforstyrrelser henger ofte sammen med helt andre problemstillinger. Vanligvis blir ikke spiseforstyrrelser bedre av at man går ned i vekt.

Omsorgsfull hilsen
Atkinstilhenger!

Jeg er en jente på 26 år, og har tenkt å begynne med aktins diett. Jeg har hatt spiseforstyrrelse i 4 år nå, og skylder depresjon- og angst problemer som jeg har gått gjennom. Jeg er ikke flink til å telle karbohydrater og sånt, så jeg bare lurte på om noen kunne sette sammen en meny-liste for en uke for induksjonen ? Jeg har bestillt noen matvarer fra aktins.com, og i induksjonsreglementet står det at det ikke er lov til å spise brødvarer, men det er lov til å spise brødmix som du kjøper fra aktins fordi der står det at du kan spise det under induksjonen, ikkesant?
Takk på forhånd

Atkinstilhenger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: tidligere Lindberg, nå Atkins Svar med sitat