Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 22:51   #2
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: Mareritt og dårlig søvn!

Opprinnelig lagt inn av nina75, her.

Heisann!

Jeg har siden jeg begynte på dietten sovet en del dårligere enn jeg pleier. Har følt at kroppen jobber veldig.
Natt til i dag hadde jeg et mareritt som jeg våknet av. (Jeg pleier aldri å ha mareritt). Jeg våknet av at jeg stod ved siden av senga og hylte for full hals. Vekket både mann og barn. Jeg hylte så mye, høyt og lenge at halsen fortsatt er sår. ET skikkelig redselsskrik. Mannen min var den som klarte å vekke meg og da ble jeg helt skjelven og fikk ikke sove på noen timer.

Kroppen min er fortsatt helt i ulage og jeg føler at noe ikke er i ballanse i den. Jeg har derfor foreløpig sluttet på dietten etter ca 2 uker på. Noen som har erfaringer med dette? Det var så skremmende at jeg ikke vet om jeg tør å fortsette dietten som til nå har ført til et vekttap på ca 3 kg.

Hei

Jeg hadde rare drømmer jeg og, etter ca2/3 uka av kuren.
Hadde spes en drøm som var veeeldig ekkel.

Jeg drømte at jeg sov,for så å våkne.
Jeg var helt sikker på at jeg var våken,og da skjedde det en hel rekke ting som blir for langt å skrive om nå.
men det var type"the Ring":S..Jeg sovnet igjen i "drømme" etter en stund..og drømte at jeg drømte.Til slutt greide jeg å våkne skikkelig,
og da var jeg helt utslitt!!

Ikke vet jeg hva som skjer med kroppen,ett eller annet er det ihvertfall
Nå drømmer jeg bare innimellom at jeg er våken og sitter og spiser potetegull,eller noe anna ulovlig..og da får jeg pluteselig panikk siden jeg hadde "spist" noe som over hodet ikke var lavkarbo hehe

Håper at det er noen som kan hjelpe deg her inne..eller har et svar på hva som skjer kanskje

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat