Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her. For min del hjelper det å være mentalt forberedt før jeg reiser vekk. Tenk gjennom matsituasjonen - og ikke minst rødvins-situasjonen For noen - jeg sier ikke det gjelder deg - blir man litt uvøren i valg av det man har i seg med litt rødvin innabords. Det handler om at du skal tenke etterpå at du klarte deg fint - og kan være litt stolt (ihvertfall er det slik for meg). Tilslutt - KOS deg på seminar! Det er alltid morsomt å komme seg litt vekk og få litt påfyll, møte andre spennende mennesker og slippe ned skuldrene litt (aaaalt for lenge siden jeg har vært på seminar - må sjekke kurs-tilbudene på jobb her over helga *ler*)
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
For min del hjelper det å være mentalt forberedt før jeg reiser vekk. Tenk gjennom matsituasjonen - og ikke minst rødvins-situasjonen For noen - jeg sier ikke det gjelder deg - blir man litt uvøren i valg av det man har i seg med litt rødvin innabords. Det handler om at du skal tenke etterpå at du klarte deg fint - og kan være litt stolt (ihvertfall er det slik for meg). Tilslutt - KOS deg på seminar! Det er alltid morsomt å komme seg litt vekk og få litt påfyll, møte andre spennende mennesker og slippe ned skuldrene litt (aaaalt for lenge siden jeg har vært på seminar - må sjekke kurs-tilbudene på jobb her over helga *ler*)
Jepp - enig med deg. Forberedelser er nok tingen Ang rødvinen så bruker det å begrense seg selv egentlig - for meg er det KOS og ett glass eller max to så er jeg fornøyd Takk takk skal kose meg masse - har begynt å glede meg no. I morra er det å tråle gjennom klesskapet og pakke Håper du får kommet deg på seminar snart du også