Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 23:02   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Uvi på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Og fortsett med den sitronsafta i en ukes tid, så du er sikker på at bakteriene er vekk. Bakterier liker ikke surt miljø. Og neste gang du har hatt deg går du på do før du sovner, lover?
Jeg har gjort det samme, en gang, så nå går jeg på do selv om det kun er 8grader i gangen og kuldegrader på gulvet..

Sitronsaft en uke - greit.

På do etter sex er ikke alltid like greit - jeg går jo på do før vi legger oss og da er det bare såvidt jeg klarer å klemme ut et par dråper etterpå... Men jeg vet jeg bør! Nå treffer jeg ikke Lille Gubben på noen dager og det er vel like greit tydeligvis...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat